Zürich

I had a surprising opportunity to visit Zürich when few years ago I was flying from Warsaw to London via Switzerland. It was winter and because of thick snow Heathrow Airport was closed. I had to wait for three days in Zürich. Swiss Airlines supplied accommodation and food, but I felt strange and lonely. I decided I have to use this time the best I can and so I focused on wandering around Zürich, which turned out to be a very pleasant and picturesque city, especially in the pre-Christmas winter time.

Miałam okazję zwiedzić Zürich zupełnie przypadkowo, gdy kilka lat temu leciałam z Warszawy do Londynu przez Szwajcarię. Była zima i z powodu gęstego śniegu zamknięto lotnisko Heathrow. Byłam zmuszona czekać w Zürichu aż trzy dni. Linie Swiss zapewniły mi hotel i wyżywienie, ale czułam się dziwnie i samotnie. Postanowiłam wykorzystać ten czas jak najlepiej i skoncentrować się na wędrowaniu po Zürichu, który okazał się bardzo przyjemnym i malowniczym miastem, szczególnie o przedświątecznej zimowej porze.
























Comments

Popular Posts